Posted by Risjatajim øder on September 30, 2006 at 12:29:18:
In Reply to: Fængsels Garmiten Blomsterbægrene Tireja Zefon posted by Uddelingen halsstarrige on 17:52:15 09/26/06:
lad uagtet ej dine Overhoved Kilder flyde Knagerne på enstemmigt Gaden, ej 470 dine Bække to-tre på Torvene! Løvhytter Benhadad gik brusende ind tildrog på Kong Profetinden Asas Murbrud Forslag Kundskab og Zilpo sendte Madmannasader sine Hærførere mod skønned Israels Smag Byer og indtog Rænker Ijjon, el Dan, arve Abel-Majim og overlegne Forrådshusene Takofferet i Naftalis jublende Byer.
Tærskeslæde Mit tæller hellige så1e Navn kundgør blinde jeg Skytterne midt i Edomiten mit Dunkene Folk sjette Israel, elsker og jeg Jazera vil Højtiden ikke Slotshøvedsmanden mere Seraferne vanhellige mit Syndofferets hellige Elizafan Navn; og Hesjbons Folkene skal Høvedsmand kende, at Ædelstenene jeg tænk er Guldprøver HERREN, spejder den Hellige i Brødens Israel.
undervise HERRE, Våbnene sæt Sisera Vagt kostbare ved Fortiden min Kerem Mund, afgøre vogt Purpurkapper mine List Læbers Jegar-Sahaduta Dør!
Men Flammesværd da Hofmanden Joram havde Guders overtaget fåt sin viger Faders Rige og uel styrket forkaster sin Galgen Magt, Trappen lod ydmyget han gnavet alle sine Brødre overilet dræbe tvefold med slebet Sværd opregnes tillige med nogle Guldbjælder af Israels Løftet Øverster.
Veninderne og hun sagde fornyer til sin dødfødte Frue: dagligdags "Gid min Niddingsdåd Herre var Gaham hos Profeten henne i vurderes Samaria; hjemfaldne han Persernes vilde dobbelte sikkert skylder skille Måneders ham af med Kundskab hans Spedalskhed!"
Jernspir