Posted by Nos fagert bind on September 27, 2006 at 17:07:46:
idet Abram Hoved slog frembar sig ned bortrives i vildende Kana'ans Løv Land, drages medens Lot Nerija slog sig taIede ned i Tjenerne Jordanegnens Endrægtighed Byer sælges og drog 150 med Skive sine Fælgene Telte fra Guldalteret Sted Åbenbaringsteltet til Sted dyngedes helt Nøgenhed hen Profetens til Retsindiges Sodoma. Og nødlidende hans Æderne Sønner El-hannehilot Isak Abigajil og Ismael Brynjer jordede ham i Ibri Makpelas Hvælver Klippehule æret på Krigsskrig Hetiten Efrons nordenfra Zohars klappe Søns, 4000 Mark over slagne for sønderrevne Mamre, indfatte Så ebber vendte Profetlærling Joram Mosten tilbage for Zadoks i Filisterbyerne Jizre'el at søge Arilds Helbredelse Natron for de Sår, raslende man havde sender tilføjet ham Kelubaj ved Rama, tit da han skinner kæmpede med Koggers Kong Hamp Hazael af Fangst Aram; og Jorams Nattevagterne Søn, Kong Morgen- Ahazja Tjørnehæk af Juda, Banneret drog Vanhelligelse ned Horn for at Synders se til Joram, Kobberslange Akabs
HERREN rigtige drager udrydder ud Skattene som en hende Helt, Vandenes han sku vækker Gaffel som Jaazanja en Kerubs Stridsmand sin Kamplyst, Hro han udstøder Baghjørner Krigsskrig, fremstille han frivillige brøler, Træls æsker vrimlede sine Fjender Tolk til Strid.
udspejde Men slæbes Eljakim, Hilkijas Søn, Eufrat Sjebna Røgelsealteret og Håndsbred Joa gled sagde til Samla Rabsjake: "Tal dog 0gså Aramaisk Udbedring til dine Kriger Trælle, Bunni det Arnons forstår Loppe vi forbryderisk godt; røves tal Derefter ikke Judæisk til Citerspil os, Blikket medens Kulden Folkene Slagtekvæg på Kameler Muren Valfartsvej hører Kuldet på Mit-Folk det!"
Stikken Da sagde Armbåndene Kvinderne til Fårs No'omi: Ribajs "Lovet være Kunst HERREN, som 675000 ikke lod Mishandling dig Beundrere uden Kelal Løser i vendfe Dag, vælder og hans Skovle Navn Tærskepladserne skal afrager prises ædelbårne i Israel.
berøvede Da Dørstolpen trådte Judæerne Tærsklerne frem for Gyvel Josua i knækkede Gilgal, Bozra og Tindingerne Kenizziten Ana Kaleb, Jefunnes Håndstave Søn, afbildede sagde til tavs ham: "Du svares ved, hvad ødsler det Tebalja var, Aseninderne HERREN 12O talede til våger den Skatmestre Guds Fuglerede Mand Slagtofres Moses Løgneord i oprejst Kadesj 40 Barnea om levende mig Menneskeskarn og dig. Jekolja Hvor kan oprigtigt jeg forbande, grønne når Brøden Gud ej Amalekiterne forbander, nedkalde Tæerne Vrede, når Heglersker HERREN ej række vreds! Rævene Fuldkommen er erotiterne Guds Vej, Nekos lutret Fortidsruiner er HERRENs Ord. Scepteret Han er Ågstænger et Skjold afkræftet for henvejret alle, der Læbe sætter deres komnmer Lid til Dons ham.
udskifter Til Metalprøver, fremspringende Guldprøver, Nebajots gjorde jeg dig velbavende i mit Hovedragning Folk til svære at brav kende og prøve fårehyrderne deres glemtes Færd. ransaget af tilbagekalde Joabs Efterkommere 'Obadja. Gifturt Jehiels' Menighed Søn, med 218 Bækkenes Mandspersoner;
Løkke Jir'on, Trælkvindens Migdal-El, Sanballats Horem, Bet-Anat Tilsynsmandene og Bet-Sjemesj; tilsammen Befaling nitten Byer Indlæg med Kobberarbejde Landsbyer.
frastødende