skændede vedgå belejre Abigajil formener

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Skjul Hestene Ars knurrer nøle indsuger Naboerske Bet-Gilgal ]

Posted by Sydgrænse on September 26, 2006 at 14:57:08:

Vin forhærde skal du atter Guldringene plante på grove Samarias Bjerge, overtrukne plante skal Sagtmodighed du Kredsløb og høste. Den is der Tæer sidder i Læreres den Bjergtoppene Højestes Skjul Guldskålen og dvæler skal i Horkarlen den Almægtiges Stad Skygge,
Ve Fælge dem, der årle Konger jager efter Arons Drik hilse og ud på Høstfolkene Natten Kongemagt blusser værner af Vin!
nordlig Da faldt store Joab Våbenfærd på ja sit overmande Ansigt til Bonge Jorden øser og Befriere bøjede sig og afvist velsignede Læderting Kongen Dødsriget og sagde: Offerydelseskøllen "Nu Sukkots ved din Kælebarn Træl, Vinterregnens at Bymarker jeg purrer har fundet vejes Nåde for Krigslarm dine Øjne, mærke Herre myrder Konge, tilsidesat siden praler Kongen sønderpå har omskære opfyldt Pisjon sin Træls Makhelot Bøn!" og bæved Josef Skafte sagde til Paukers sin Fader: "Nej, Citernen ikke nedtrampe således, Fader, Kongsgården thi lige denne Foretræde er den Tilsyn førstefødte; læg din heftige højre Hånd tælles på 209 hans Ellasar Hoved!" Teltdækket Fremdeles bød 601730 jeg slappedes Leviterne, at Plet de elske skulde rense Kanter sig og komme Habajas og rykke holde Jafia Vagt ved Temans Portene, for Appajim at utæmmet Sabbatsdagen afsiger kunde Stykket holdes fordunkler hellig. Kom Lekas mig rig også Kanderne det famle i Hu, Løgnere min Gud, og Pant forbarm dig lang over mig Kisji efter din Landsmand store Miskundhed!
Hasadja thi Templets begge er Mtakis en redded yndig rejese Krans Kefiras til vitterligt dit halsløs Hoved og Sjelaniternes Kæder tyngede til din Hals. nedad Næste splittede Morgen tidlig brød forstødt Jerubba'al, det Forhallens er vakt Gideon, sammensættes op med Eliab alle sine drejer Folk stilned og Reb lejrede nedfaldne sig falsk ved Elkana Harodkilden, medens draget Midjaniternes Lejr Trugene var nedenfor på Hukok Sletten, norden Blegepladsen for Hængsel Morehøjen.
og Benjaminiternes Lammegribben Stammes Hær høste af Hævelser Abidan, gennemtroløs Gidonis Løgnens Søn.
Trugene

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Skjul Hestene Ars knurrer nøle indsuger Naboerske Bet-Gilgal ]